Menu
Pojďme o sobě rozhodovat

1. Organizace výuky a metodika paměti

Součást výukového modulu Žijme spolu v Kraji Vysočina! (1) pro 6.–7. ročník ZŠ

V první části budou vysvětleny techniky rozdělení žáků do skupin, jejich výhody a nevýhody. Ve druhé části budou v odborném textu vysvětleny techniky, jak dopomoci žákům k lepšímu zapamatování probírané látky. Budou uvedeny i příklady odkazující na jednotlivé hodiny celého vzdělávacího programu.

Tři klíčové otázky

  • Jak vhodně vytvořit skupinu žáků, aby dobře pracovala a zapojili se všichni?
  • Jaké role mohou žáci ve skupině zastávat?
  • Jakou používáte metodu, abyste si co nejlépe zapamatovali obsah nového textu?

Pomůcky

  • Počítač, dataprojektor nebo interaktivní tabule
  • barevné předměty (kuličky, dřívka) o počtu barev odpovídajícím počtu skupin, neprůhledný sáček nebo malá krabička, další pomůcky dle pokynů
Časová náročnost
45 minut
Vhodné k předmětům
Občanská nauka

Náhled prezentace

Diskuze k lekci 1. Organizace výuky a metodika paměti

Máte dotaz či námět k této lekci?
Pokud nenajdete odpověď u ostatních diskutujících, napište nám.