1. Organizace výuky a metodika paměti
Součást výukového modulu Žijme spolu v Kraji Vysočina! (1) pro 6.–7. ročník ZŠ
V první části budou vysvětleny techniky rozdělení žáků do skupin, jejich výhody a nevýhody. Ve druhé části budou v odborném textu vysvětleny techniky, jak dopomoci žákům k lepšímu zapamatování probírané látky. Budou uvedeny i příklady odkazující na jednotlivé hodiny celého vzdělávacího programu.
Tři klíčové otázky
- Jak vhodně vytvořit skupinu žáků, aby dobře pracovala a zapojili se všichni?
- Jaké role mohou žáci ve skupině zastávat?
- Jakou používáte metodu, abyste si co nejlépe zapamatovali obsah nového textu?
Pomůcky
- Počítač, dataprojektor nebo interaktivní tabule
- barevné předměty (kuličky, dřívka) o počtu barev odpovídajícím počtu skupin, neprůhledný sáček nebo malá krabička, další pomůcky dle pokynů
Navazující lekce
2. Geografická poloha a rozloha Kraje Vysočina
Časová náročnost
45 minut
Vhodné k předmětům
Občanská nauka
Diskuze k lekci 1. Organizace výuky a metodika paměti
Máte dotaz či námět k této lekci?
Pokud nenajdete odpověď u ostatních diskutujících, napište nám.
Pokud nenajdete odpověď u ostatních diskutujících, napište nám.